Midsommarafton!

Fredagen då det var midsommarafton var perfekt :) Började med på morgonen att vi åkte in till mjölby och handlade massa sallad och det vi skulle grilla på kvällen. Sedan åkte vi hem till pappa och åt lite midsommar middag :) Mumma. Blev då sill och potatis och kall skinka och gräddfil. mumma. Till efterrätt blev det glass jordgubbar och grädde. Jag hoppade sedan in i duschen och började fixa mig inför kvällen. Blev en svart klänning men halvaxel. och luggen uppsatt bakåt i en tofs :) Sen åkte vi hem till anders så han fick fixa i ordning sig och vidare till Windolfarna där allt skulle hålla till. :) Fixade lite och sen satte vi igång grillen och alla folk började komma och vi började grilla sen blev det en bra midsommar middag med mycket fint folk! Till efterrätt hade vi tårta mycket fint!
 
Frammåt 20.00 så började det komma ännu fler folkt och mot sena kvällen ja då var vi runt 50 pers minst skule jag tro svårt att veta exakt hur många vi var eftersom det var folk överallt. Men jag tycker själv att det blev en mycket lyckad midsommar fest.. :) 
 
Lite bilder ifrån kvällen
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0