Kalas bra.

Förlåt för dålig bloggning :/ Gårdagen bestod av lite Jobb bärde massa möbler och skurade bort skit ur några boxar på väggarna :) sen hjälpte jag maria att rida hennes lilla ponny, Hon tog en barbacka tur i skogen, och jag gick bredvid. Men det började sen regna så blev en kort tur då vi blev rätt så blöta :) Kom hem vid halv 7 ung :) då tog jag en snabb dusch sedan vidare till mjölby med Mikki och handlade lite och snackade lite skit :) Trevligt trevligt :)
Sen när jag kom hem åt jagh upp mina älskade Nudlar som jag hade köppt mumma :) Åkte sedan vidare till Chrille & Sebbe där anders var, Vi fixade i ladan och så sen åkte jag och anders hem och såg på en film :) Bil film :D hihi
Läskigt att bära saker i denna trapp..
De blev ju skapligt mycket renare iallafall :)
Fina mikkis :)
Nudlar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0