Lilla kameran fick följa med idag

Senare på kvällen efter jag hade varit i mjölby och lämnat in mitt objektiv (långa) så åkte jag till Boxholms terrängbana för att titta när några red lite :) Tog även med mig lilla kameran som då inte nådde så långt eftersom jag lämnade in objektivet. så det blev att Springa mellan varje hinder för att få ett bra kort hahha ;)
Åkte sedan vidare till Ridskolan och red lektion på Royal :) Idag var han mycket piggare ifrån början. Lite spänd ibland och lite jobbig men annars super buktig vi hade programridning så det blev för mig en timme innan att lära in L:b1 och det gick hyffsat bra haha ;) gjorde några missar och så men efterom det var länge sen jag red odentligt och bara ridit på Ropyal 3 ggr så tyckte jag det gick helt ok :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0