Ponny Fälttävlan 2012

Här har ni några bilder ifrån Ponny fälttävlan i boxholm 2012. Är ledsen för de dåliga bilderna då jag har köpt ett nytt objektiv utan Stabilisator tror jag det heter så det gör om man inte är helt stadig på hand så blir bilden suddig och eftersom solen inte tittade fram blev det lite dåliga bilder. Men hoppas att jag snart får tillbaka mitt Objektiv ifrån verkstaden är trött på att få lämna in det hatiden. Säger la så här tredje ggn gilt? det får jag verkligen hoppas annars så vet jag inte vad jag tar mig till att vara utan det bästa objektivet är hårt! snart varit borta i tre månader också det är inte ok!!!!!!!!
 
Här på bilderna ser ni Lydia och Timyhan (stavning) på sin första fälttävlan någonsin, Lydia och Kelly tävlar P90 och vinner den klassen och även vinner de DM :))))
emelie med coqette! 
Och han på den sista bilder och även finns några hopp och Dressyr bilder är den Berömda och underbara Dimmans Eros Som tävlade CNCP* och kom två utanför!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0