Tagit hand om mig själv - check!

Blev en sväng till hektor innan jag skulle till tandläkare :) tog ut han o utter åkte sedan hem o hämtade lite saker sedan tillbaka o mocka o göra fint i deras box :) och lägga in mat till de o fylla på vatten :) tog sedan in dem myste lite med hektor i gången borstade o så :) sen halv 6 så åkte jag till Mjölby skulle till tandläkaren gick bra :) sen mot ÖB o köpa kattmat fick även med mig Hanna o kusin vitamin :) <3 blev ÖB sedan till lundby o handla sådan där plock sallad :) mycket god måste jag erkänna :)sen lite snack hit o dit med kusin :) o kom hem vid halv tio då pratade jag med älsklingen i telefonen :) o nu ligger jag i sängen har precis duschat rakat benen smörjt in mig med strawberry body butter och har ansiskmask på mig som jag snart ska dra bort sen blir det lite OC & till det ett saftigt gott äpple sen sova :) imorgon skola :) pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0