Onsdag första praktiken på detta år!

Idag så var det första praktik dagen sen skolan började och den var helt ok var som vanligt:
Släppa ut , mocka/stallsyslor, ta in , lunch , göra i ordning Chaplin , rida apricos galopp , åka till sharpman o handla torv för spånet var slut och lite geimskaft och salt stenar, sedan mocka ut apricos box och fylla på med torv, ta in 4 unghästar , hjälpa lotten med att göra i ordning candy på hipp träning följa med på den i vikingstad :) , sen hem fodra stora stallet , sen ner i mocka i borsta o kela med avocado och fodra hos dem. O nu är min rygg DÖD!! Det är ett stort problem med min rygg får ont när jag mockar tillomed :/ o ibland går det så långt så det känns som om man ska tuppa av snurrar i hela huvudet!! :( inte kul. Aja klocka. Är nu halv 11 iallafall o bäst att försöka somna nu känner jag så jag orkar upp med min onda rygg i morgon :/

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0