Nu är det januari och den 8 till o med :)

Jahopp, i morgon börjar skolan igen då, efter ett mycket skönt o underbart lov är det dax att gå upp TIDIGT! blääää. Hoppas jag inte försover mig bara är väldigt bra på det och det är inte bra, stänger av mig klocka i sömnen okcså :S
Idag så har det varit en lugn dag gick upp vid lunch tittade på film o myste lite innan med älsklingen. sen vid 16 blev det in till lkpg med jonna wille , Dala jenny och anders :) vi såg på bio blev filmen "new Years eve" Den var riktigt bra och många bra skådespelare som man kände igen! kan starkt rekomendera den!! :D
Sen blev det in till mjölby och lite donken flöt sedan tank och tvätt av bil. Sen en trevlig rundvandring i dalas o deras mammas nya lägenhet :) mycket fint! (y)
Ne nu sitter jag hos anders o tror han är uppe o gör mackor till sig i morgon som han ska ha på frukosten till jobbet, sen ska vi krypa ner i sängen o soova :) hihi,
Pusss!

Kommentarer
Postat av: Ida Stark :)

Snälla lilla gumman läs igenom texterna haha :)

2012-01-09 @ 17:52:03
URL: http://idamariastark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0