Måndag igen snart onsdag :/

Igår söndag så var det en lugn men effektiv dag :) började med att Anders o jag vaknade vid 11 halv 12 då satte vi på filmen real steel :) snacka om bra film :) sedan blev det frukost/lunch och det blev det älskade rotmoset!! Ååh vad jag älskart :D sedan se klart på filmen o då var kl redan halv 3 :S ooupps :P fick sedan med mig Anders ut på en promenad vi g k förbi affären o köpte fika o traskade upp till värkstaden där Wille o Jonna var :)
Sen bestod min kväll av att packa o fixa två hästar som skulle till flyinge :)

Sen kl halv 8 blev det hem till Anders äta lite cesar sallad , duscha kolla på ponnyakuten sen soova :) hihi fiin dag :) puss!

Nu sitter jag på tåget är snart i Lkpg sen blir det skolan o ikv blir det tabdläkaren :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0