Fredag 20 Januari

Idag så vaknade jag upp bredvid älsklingen gick upp samtidigt som han altså kl. 5.45 ung.. ååh det var tidigt.. ;) sedan hem göra frukost och ta med det till stallet fodra hästarna och sen själv äta frukost sen ta ut hästarna och då var kl bara 7 och det var fortfarande mörkt ute fast det gick bra :)
nu är kl 9 och jag har varit hemma ett tag och stallet är klart o fixat bara att ta in kräken sen :)

Idag på hästlistan så står det att rida Candy lite lösgörande och mycket galopp. sen Retina blir det också mycket lösgörande och lite bommar hade jag tänkt :) sen får vi se om min rygg orkar med några till :)
Ikväll händer nog inget speciellt iallafall ;) kanske mys med fina älskling? :)
hihi puss!
juste mitt rum hos mamma är klart nu också det är tapetserat o fint :) har okcså fått en "bubbel säng så lite bättre. sen ska jag göra i ordning ska skicka efter lite bilder så att jag kan hänga upp lite tavlor och sen köpa en ny spegel ska jag göra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0