Fannys place!

Idag har det varit en riktigt bra dag :) vaknade upp hos älskling, åt frukost sedan blev jag hämtad av helene så åkte vi till hennes Heest vitros tog lite bilder på henne när hon red och hästen har förändrats och blivit mycket fin tycker jag :D sen blev det hem till Anders o hämta min bil o sen fort o mocka hos avocado sedan hem o hoppa in i duschen fort o sedan mot Mjölby o spela bowling med mina flickor :) var kul var sämst men det är lugnt :)
Blev sedan pizza time med flickorna SEn hämta Fanny o dra till Max o ta en glass typ :) sen fort mot stationen o lämna av ida Lydia och Elli :) sen drog jag o Fanny hem till henne :) så nu sitter vi i hennes soffa och hon skrattar åt mina fina inlägg hihi :P ne nu orkar jag inte skriva mer hihi :P puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback