En hel dag med hästar

Försov mig idag :) men kom in till skolan vid halv 10 och vi har om hästens utveckling och leder muskler och framgångar, nu har jag lunch har käkat kyckling gryta o ris :) börjar om ung 10 min :P då ska jag göra en sammanfattning om vad 4 års championat är :) kulkul sen ska vi la prata lite mer häst :P sen efter skolan drar jag till boxholm o rider finaste show me! :) ska bli kul länge sen jag red honom :) ne nu ska jag gå ifrån maten hihi pussss

Okej detta inlägg blev cp o publicerades aldrig så vi lossar att det är två inlägg eller fast det är ett men orkar inte ändra det jag skrivit här över men det skrev ja iallafall lite innan 12 :P

Var ju i boxholm o red show me och det gick bra blev en liten kick o en jätte kick rakt in i ridhus vägen haa :P men han var duktig jag o Elli red sedan ut gick oxå super :) sedan blev det mocka o fylla påsar :) sen till hektor o mocka åt honom o borsta o kratsa hovar :) sedan ner till avocado som jag bara mockade åt idag :)
Sen drog jag hem o käkade o fastnade framför tvn systrarna i jeans- andra sommaren tror jag den hette :P och den filmen tog la slut för en timme sen ung så jag gick upp till datorn o skrev på mitt projektarbete skrev en sida om metoden o nu ligger jag här i min säng o bloggar :) hihi ska nu sova! i morgon är det praktik som gäller, o är glad för att snön smälter men orolig om det ska frysa på eftersom jag är spänd i ryggen o det blir inte bättre om det är halt :s

Puss o god natt! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0