Äntligen fredag !

Idag var det sista praktik dagen på denna vecka,
Idag har jag släppt ut , mockAt stallsysslor, klippt apricos , tagit in hästR, lunch , klippt lasse , fyllt på vatten och fixar i stallet , skrivit upp på en lista alla saker som ska packas på söndag :) , sen pysslat med hektor , 22.00 fodrat hästarna hos mig.

Sen efter jag slutat praktiken vid 5 så åkte jag hem o åt o satt mig framför tvn i två timmar ung sedan drog jag till garaget i där var Jonna Wille Anders o Chrille :) jag o Jonna åkte sedan till Max o köpte var sin lyxmilkshake ( hur det ny stavas :P ) sen blev det lite garage häng :P ne nu sitter jag i min bil hemma hos Anders :) han skulle åka o lämna Chrille men det g lång tid ser bilen här ifrån :P aja ska sova sen iallafall i morgon blir det mys i stallet med helene och sen på em blir det bowling med mina undrbara tjejer!! :) men det om det i morgon :) puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0