sooolen! alla lediga dagar (y)

Helt jävla underbart! !!

dåligt bloggande här va men det ska det bli ändring på? :)
det har varit helt underbart med massa lediga dagar, dock är det slut på´t idag...

aja i Onsdags var min sista praktik dag, blev sätt så slappt gjorde stallet och red ut på candy,
sen pkte jag in till lkpg men nina, gick till skolan sen till stan och köpte skor (y) sen hem och åka till stallet i boxholm och ta hand om bokito :) han fick vila eller jag gick lite med han, tittade sen lite på tordträningarna ;) sen åkte jag hem övningskörde :D hihi,

torsdagen minns jag knappt vad jag gjorde? haha, har ett litet svagt minne av att jag var i stallet iallafall och tog hand om bokito och red barbacka i ridhuset., sen så vet jag inte vad jag gjorde? haha, aja mitt minne och jag det är ju bra :D
juste red Marthy med ida och thimyan (stavning?) mycket kul underbara hääästar haha :) <3 åkte sen hem och åt Taco med älskade mor! :) sen på kvällen kom Klamydia lydia! :)<3 BÄST ÄR HON!! vi gick runt lite så stan och sen kom camilla larsson okcså ;) myys, träffade sen massa värstabor trevligt! :)

sen fredag ja hand om bokito igen red honom mycket duktig, dock höll jag på att flyga av men det var ju en annan femma ;) haha, ne men sen åkte jag och ida och red matrhy och de igen och virrade bort oss i skogen lite men det gick ju bra det med , mycket myys där vaa! :) <3

LÖrdagen spenderades mesta tiden i stallet skulle jag tro, hade stallet i väderstad, fodrade tog ut hästarna mockade tog in red barbacka på nanooc mycket kul haha :D sen red jag ut på dion, chaplin, och lasse longerade jag lite smått ;) sen blev det iväg till boxholm för ha hand om Bokito igen :) mycket kul :) sen blev det hem fort som fan för att göra sig i ordning för fest på Hagaplan!! kom dit vid 9 halv 10 ung, var inte så mkt drag på det men det kom senare under kvällen, senare kom Gänget ifrån väderstad också, MYCKET TREVLIGT! :) !!
kvällen blev lång och vart kommer man alltid? ;) joo till DOOONKEN HAHA! ;)
jo men det gick ju också bra gått på påfarten till motorvägen (y)
Ida och jag fick sen skjuts hem av Windolf ;)

söndagen
blev en slapp dag! vaknade vid 12 ung åkte sen till boxholm vid 2 mockade åt bokito och jolly och fixxade :9 sen hem till camilla och hämta henne, och vi åkte hem till emmas nya lägenhet och tittade lite :D såå fint var det :D sen åkte vi till stallet och red först ut en sväng sen blev det lite i ridhuset :) duktig ponnni :)
åkte sen hem till Camen igen ;) snackade lite och så, sen vid 7 ung så kom wille och anders till Boxholm (klamparstaden) :D  wille åt pizza, sen drog vi hem till väderstad, till Blom där var också bröderna windolf, jonna och jenny och några till. vå åkte senare till skänninge, sen vidare mot? Jo doonken, där träffade jag andra gänget jo klampargänget ;) elaka är de!! :( haha,
sen blev det hem och sova :)

Idag vaknade jag vid 11 har nu käkat lunch och lite, och ska snart till boxholm och hämta min moppe och drar sen vidare till mjölby om det inte blir andra planer så klart, :)

Kommer inte kunna blogga på tisdag elelr ond för då är jag på utflyckt med idrotten typ ,eler aa med häst ettorna och el ettorna ;)










haha glad?


tjockisar :D


Ne får bli en finfin bild på mig och Ida syster stark! <3
Älskar dig plutt!

Pusss!


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag tycker att det är rätt svårt att hitta en bra design till sin blogg - hur har du burit dig åt? Du har ju en jättefin blogg!

2011-07-20 @ 04:20:21
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0