Måndag Tisdag (onsdag)

Idag är det tisdag igår var det måndag :D
har nu i två dagar fått stå ut med underbara ida syster stark haha :P men det har gått bra, vi har haft kul, först i söndags kväll kom jag till Ljngby och tittade när Veronica och ida hoppade och tog kort, sen blev det hem till ida, tat lite lungt och så, sen igår måndag så gick vi upp vid halv 9 gick sen till Cattis mockade och borstade och gjorde henne fin :) sen gick vi lite med henne sen tog vi lite fina sommarbilder som kommer upp sen lite senare då jag kommit hem :)

sen åkte vi hem till ida, gjorde oss i ordning för att åka till tandl. i boxholm, sen åkte vi vidare till lkpg till mon skola och jag skulle hämta en bok men skolan var ju självklart inte Öppen!! -_-'

sen åkte vi hem till Emma i boxholm och käkade Pizzza!!!! mummms! :) hihi
sen åkte vi vidare till Veronica och ida red liten häst :)  <3 och jag tog kort, sen pysslade jag om lilla ponny hästen och lonerade lite medans ida red marthy :)  fick även testa att rida båda hästarna lite ;)
bilder kommer okcs¨sen när jag kommer hem ;)

sen åkte vi hem till ida och åt och satt vid datorn och snackade lite med trevligt folk :) <3, sen sov vi och nu har vi vaknat för att ida och de ska till kårlmorden och då ska jag åka hem hade jag tänkt mig för sedan vidare till mjölby och den väderstad och sen mjölby sen box sen mjölby och till sist antaglgen lkp ;D

pussss! ( ursäckta stavfel ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0