Stall helg

I helgen nu så har jag haft hand om stallet för att nina och lotten är i Skåne för att lotten tävlsr på munka ljungby :) och idag vann hon 1.20cm på Robban :D GRATTIS!

jag är skapligt trött för har inte fått sova så mkt de sista dagarna eftersom det har åskat så jävla dant helatiden ... :( aja, gå och lägga sig sent och gå upp tidigt och gå till stallet är ingen höjdare precis..  men både idag och igår så har jag varit i stallet och jobbat och ridit hästarna :) igår efter jag gjort stallet så åkte jag in till boxholm träffa då lydia!! :D <3 saknad flicka. mockade sen lite och vi snackade och så sen gjorde vi i ordning kelly och åkte till mantorps terrängbana och det gick bra duktig hääst! (:
sen när vi kom tillbaka så gjorde vi i ordning kelly och allt sen tog vi in thimjan och krydda :) och gjorde i ordning de och red jag fick rida kryddan :=) sööt men svår häst :) åkte sen hem till väderstad och red hästarna hos nina, sen på kvällen åkte jag med windolf och de till mjölby och tvättade hans bil :)

ne nu sitter jag här med wille och alla och de spelar typ tv spel och jag sitter här och blogger lite ;)

puusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0