off!!

Känner att jag varit lite OFF här på senaste tiden men som jag alltid säger så ska jag frösöka att bli aktiv igen haha :D men det kommer säkert inte bli så men vem bryyr sig haha ;D
aja vad har jag gjort den senaste tidne jo jag har varit i falsterbo som alla redan vet, sen hela veckan så har jag målat i stallet och fixat och donat med allt tvättat stallet målat, målat fixat målat osv ;) sen i fredags så målade vi det sista i och utanför stallet, allt blev mycket fint inför Gårdsfesten som skulle vara i lördags :)
med i

fredags den 15/7 så åkte jag efter jag målat och allt till skänning till Jocke där var bla. Jonna R, Fanny borg, nathalie, fredric , ida maria och några till mycket trevligt :) jag och jonna gick senare på kvällen till min kusin jonna som var på en annan fest hon Crille i skänninge :D mycket kul, sen tillbaka till jocke och då fick vi skjuts av två snälla killar robin och Linus :D
sen när vi var hos jocke så ville alla ha donken så vi ringde efter robin och linus igen sen åkte vi till donken och de stannade på väg dit utanför ett sköp hus och jonna och jag höll på att dö men annars var allt ok haha ;D aja det var en mycket trevlig kväll iallafall :) <3
Lördagen då var man lite seeeg kom till stallet vid 12 ung och fixxade iordning alla hästarna elelr jag duschade chaplin och candy sen  knoppade jag candy och borstade hektor medans pippi knoppade honnom (henne) hihi ååå asså jag är sååå jävla ståålt över han :) visade upp han för ung 160 pers och han var super duktig :) <3 lyssnade hyffsat bra, fick inte till någon bygning men han stegrade en gång :) <3 sen på kvällen så blev det mycket god mat, sen drog jag idare med Winfolf och gänget till motala :)
Söndag: seeeeg som fan somnade vid 6 på morgonen men det går ju okcså haha, sen gjorde jag inte så mkt åkte in till mjlby till frida och tittade på film och myyste :) <3
och idag måndag så har jag varit och käkat med farmor mormor och farfar ove i vadstena :) och nu väntar jag på lena öberg för vi ska till ågatan i lkpg och ta en cider och bara tat lungt och snacka lite skit :) hihi ,
pusss!

Kommentarer
Postat av: julia sundelius

haha, men käft, ibland kanske man vill ha lite roligt med webbkameran??? :O

2011-07-19 @ 14:40:02
URL: http://halvblood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0