It has fastining on the tak

jaa som sagt min engelska är BÄST :D
ne men ja idag är det torsdag inte gjort ett piss har verkligen inte brytt mig om något idag , vrf liksom ? aja sov till 2 - 3 ung sen tittade på tv gick till stalet hjälpte lotten att packa för att hon skulle åka till skåne och tävla :) LYCKA TILL!!! :D
jag sitter just nu och har lagt in massa bilder ifrån gårdsfesten på Herrgårdens hemsida :)
Fick också mycket god mat hemma hos Nina och det! (=
ne men snart ska jag traska hem tror jag  :)
imorgon blir det fixxa stallet fort sen till boxholm och följa med Lydia bääääste Laudon till terrängbanan :)
sen får vi se vad som händer om jag hinner hem ska jag ta kort på finaste Ida Johansson och henner häääääst :D
Puss!!

Emmys sööta häst :)
Robban <3 älskar dig fina du!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0