Idag är det onsdag :)

Japp måndagskvällen/tisdagsmorgonen spenderades i lkpg med Lena öberg och minni forsberg och två kompisar till mimmi ja måste säga att det var mycket trevligt kom iallafall hem kl 08.00 igår morse (alltså tisdagen) då gick jag och la mig, och vaknade sen kl 13.00 igen ung gick då upp käkade frukost hoppade in i duschen sen vidare ner till stan för att köpa en System kamera till mig ;) och det fick bli en Nikon D90 fin kamera med både korttagning och filmning ;) ett stort + i kanten ;) sen så åkte jag hem laddade kameran och drog senae vidare till Väderstad där gick jag till hektor, pysslade om han tränade lite och så, måste träna honom att inte bli så sur haha xD ne men asså han är så galen i godis så det kan bli för mkt ibland, men aja han blir duktigare för va dag iallafall :D
sen så skulle jag ta in en Islandshäst men den ville inte så jag stängde in den i gruspadocken och försökte köra lite NH med den så typ asså den skulle komma till mig, och efter typ 1,5 timma så när jag stod still och böjde mig ner så kom den mot mig ett steg och då backade jag ett steg sen höll kag på så sen kom han ända fram till mig och nosade mig i handen och fick lite havre, lyckades inte fånga honnom/henne men fick den iallafall till att jag fick klappa den på mulen :) duktigt , då var kl ung 22.00 då gick jag hem och åt och nu sitter jag här vid datorn har suttit här ett tag och ska nu sova hihi :)

upp om ung 6 timmar (y)

pussss!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0