Godmorgon :D

Idag så gick jag upp vid 5 :D fick ett sms av nina och sa att hon skulle åka en timme senare och det gillas för då fick jag sova 1 timme till så blev 3 timmar inatt haha :D

gic direkt till stallet fodrade hästarna, och sen tog jag ut chaplin och Lasse och borstade de och flätade svansen och sen lastade jag :D kl 5 så började jag med att släppa ut hästarna sen mockade jag var klar vid 9 och det känns mycket gööt!! :D skulle sen släppa ihop Hektor och Reis och  det gick bra. förutom att Corona i hgen bredvid inte alls tyckte att hon skulle gå där typ attackerade henne och allt trodde hon skulle hoppa över staketet haha, så hon fick följa med in igen sen så betade jag henne i 20 i det höga gräset :) det tyckte hon var gott :) borstade sen henne och pysslade lite, sen borstade jag även islandshästen :)

och nu sitter jag här hemma och har precis käkat frukost, blir att gå tillbaka sen till stallet när lotten har lunch vid 12 :D ska då snacka lite skit med henne och det GILLAS! sen tar jag nog in hästarna och åker sedan in till mjölby skulle jag tro :)





Corona undrar vad det är för konstig typ :)


elaka corona haha ;)



lite söt är hon la iallafall :)


Grääääs är gott! :D


sööötast! :)<3



Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0