FALSTERBO 2011

Inte bloggat på ett tag eftersom jag var på Falsterbo HS från den 6-10 juli 2011 sen så har jag inte riktigt haft tid att blogga men nu hade jag tänkt att blogga lite hihi :D

Onsdagen: då tog jag och camen tåget ner till malmö och senare bussen vidare mot Falsterbo Strandbad :) vi gick då till havet och badade och lite och väntade på att Lotten Och Olivia skulle komma :9 sen när de kommit så fixxade vi i ordning alla saker ställde ut bord och allt, sen började vi att dricka :) senare på kvällen gå gik vi till en husvagn och satt oss sen vidare till "pubb2 strandbaden MYCKET folk ;D men annars helt okej :) blev sena kvällar mkt sena och ALLA sov vi i hästtransporten jämt? nee men aja sådant som händer ;) jag höll mig till den iallafall (:
sen torsdagen fredagen och lördagen hände typ samma saker vi vaknade vid 10 kankse gick upp vissa gick in till falsterbo och tittade på hästar och jag köpte typ lite saker till hektor, sen på kvällen/eftermiddagen så började vi dricka igen :) aja sen höll det på så där haha ;) på söndagen så var det den jobbiga dagen då man skulle städa undan allt packa in alla saker, tror jag glömde mina foppatofflor :O :( aja får la köpa nya haha, men aa, sen på morgonen när iv hade packat allt och fixxat och så gå tog jag och camen bussen tillbaka till malmö C och väntade där på tåget i typ 3,5 timme kanske, vi käkade på burger king och + att jag blev utslängd ifrån TOAN haha , jag var ju pissnödig sen helatiden hahahaha xD men så kan det gå när man är förbannad haha sen kom tåget och vi var på väg hem :D väl hemma så hämtade pappa mig i mjölby och jag hade typ blivit förkyld fast jag hade ingen feber och det hade jag inte  igår heller (måndag) och idag är det tisdag och jag har ingen feber heller men FAAAAN vilken jävla hosta jag har, asså jag spyr ju nästan så mkt hostar jag, det är ju katastrof.... -_-'

HOOOST!

lite bilder :)

















pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0