bloggblogg :D

Länge sen jag bloggade nu k'nner jag men detta inlägg blir inte så långt kommer mest lägga in lite bilder på vad som har hänt under veckan och det :) hihi,

men michaela kom iallafall till mig i Söndags :)<3 och hon stannade här tills i tisdags, och i tisdags så skutsade jag henne in till boxholm med moppen så åkte vi till stallet i boxholm och vi gick ner i stora hagen så hon fick hälsa på Cita :) sen åkte jag till Saknade Elli belli buus som jag inte hade träffat på skkkita länge :( hihi, det var myys, vi givck ner och käkade pizza med typ massa folk, sen så åkte vi till stallet och vi tog lite kort och det , sen hem och soova, dagen efter så fick jag frukost på sägen av henne hur gullig som helst är HON! <3 
aja sen blev det stallet och ta lite fina bilder på elli och fille sen kääka och sen vidare mot sharpman sen blev det hem för mig åkte och myyste massa med hektor typ och tog lite kort på Ida när hon hoppade maestro :) och det gjorde jag även i måndags så åkte jag och michaela med henne och en till som heter bea med till terrängbanan och jag fottade deras hästar :) och i söndags så följde jag med Ida till terrängbanan i mantorp och tog kort ;) och var även där i tisags förr förra veckan och tog kort på Lydia och Kelly ;) hihi,
igår 8onsdag) så red jag också ut på Chaplin med Elin Och Candy, sen gick vi in och snackade lite skit och det och sen kom wille och alla de, och vi åkte in till mjölby och lite och till mantorp sen hem igen itill väderstad och tittade på the grauds II (kan inte stava till det och orkar inte titta hur det stavas) såå jävla läskigt var det haha, sen gick jag och la mig vid 4 och gick upp vid halv 10 mockade lite i stallet och fixade harvade banan med 4-hjulingen och elin haha, det var kul ;) jag elin och wille åkte sedan till max och käka frukost sen vidare till city gross och handlade :) sen tillbaka till stallet så tog jag fram hästar åt nina och hjälpte till med unghästarna sen så red jag Kusen, det är en JÄTTE stor häst så står där gud myysig häst säger jag hihi :) <3

OJ haha det blev vist ett långt inlägg endå ;) hihi (a)
nu kommer det bilder :D









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0