18 JÄVLA ÅR!!

jaaaa :D idag (igår) blev jag 18 år! det firades med att ha det jävligt mys med dricka och snack med Charlott stark hemma hos pappa! Tack så jätte mycket gumman det betydde allt!!! :D <333
sov rätt så länge fick massa sms och allt där det stod grattis och det betyder mkt!! :D <3 hhi,
sen vid halv 4 så åkte jag och hämtade camen vid bussen sen duschade jag och vi gick och kollade på hektor :D pappa kom sen och vi åkte in till lkpg och köpte en Iphone till mig :D  TACK PAPPA!!! <3 hihi, en är vit mkt fiiin :D hihi...
sen köpte jago ch camen var sin bikini :D mkt nice!! :D hihi haha,  sen åkte vi till donken och jag beställde en big mac plus meny haha :D göööt! :D
sen hem och fixxa med telefonen och lotten kom också så fixade vi med hennes telefon också :) sen packade vi in lite saker i transporten :D och nu är jag hemma hos mamma, i morgon kl 11.58 går mitt tåg ifrån mjölby enda ner till nässjö där tåget gåt kl 13.58 typ :D så när jag och camen kommer dit så drar vi och käkar lite sen tar vi tåget och rullar mot Malmö och sedan buss där ifrån och mot FALSTERBOOO!!! :D fan såååå nice!!!! :D
kommer hem på söndag kväll igen så kommer kanske inte blogga elelr kanske kommer in någon inlägg efterom jag har fått min Iphone nu hihi :D aja pussss! nu ska Carro sooova! :)
hihi...
Älsar er folket!!
gillig bild på migo hc lena öberg ifrån idrotten i 8 eller 9: an :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0