3 veckor i bilder

Nu är det så här att jag inte har orkat eller har kunnat blogga för att min pappa har varit iväg och jobbat och har då tagit med sig internett :) så här kommer det vad jag gjort de 3 senaste veckorna fast i lite bilder :)

Pusss!


mysiga dagar med Lasse <3


riktigt hård träning på Gymmet med charlotte :P <3


Uteritter med Lotten och Nina då lotten visar viken fin låne mobil hon har ;D


Sigge fångat en lite råtta :D


Matalliq dog när han kom ut i hagen ;) fast bara på skojj ;D <3


fägat håret och varit på fest med Kusin jonna :) <3


Lasse blev då snyggare :D <3<3
klippt Lasse och chaplin då Chaplin ser hämsk ut :)


nu har jag inte så mkt mer att berätta om ;) Bara det vanliga att jag ska till stallet i morgon,
plus att jag ska klippa mig ;) något förslag på hur? :D

sen är det ridsportsgalan på löördag :) <3

Puss God natt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0