Tävling? hmm vem vinner?

haha! ja nu är det ju så här att  http://camillalaarsson.blogg.se/ har blivit riktigt dålig på att uppdatera sin blogg så nu är jag bättre en henne hihi :D
bara för att jag ska börjar blogga ingen och vara riktigit duktig, så jag ska utse en tävling med henne, och det är
denna tävling och den som förlorar ska bjuda på en 200 grams chokladkaka med valfri dryck!

LÅt bäste Tjej/kvinna vinna haha!!
TÄVLINGEN BÖRJAR IDAG! 15 feburari 2011  kl.22.55

Dag 01 – Om mig
Dag 02 – Något klantigt jag har gjort
Dag 03 – Min familj
Dag 04 – Det här åt jag i dag
Dag 05 – Vad är kärlek?
Dag 06 – Min dag
Dag 07 – Mina bästa vänner
Dag 08 – Detta betyder extra mycket för mig
Dag 09 – Min tro
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 11 – Min hobby
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Den här veckan
Dag 14 – Vad hade jag på mig i dag?
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Mitt favorit gosedjur
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Detta tycker jag är snyggt
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Den här månaden
Dag 21 – Ett  ögonblick
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Min jul
Dag 25 – Min fritid
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 – Mina ambitioner
Dag 30 – nått som förändrade mitt liv

Dag 31 - Ett sista ögonblick



Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag sååå antar din utmaning Carro! ;D

2011-02-15 @ 22:57:19
URL: http://camillalaarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0