snacka om dålig uppdatering :O

ja det är nästan gått en vecka sen jag bloggade sist haha ;D men jag har gjort det vanliga ;)

Igår blev det stallet fick hjälp av ida J med mockningen och att rida hästarna :D red metalliq och dion, de var fina men metalliq hade lite hyss för sig i höger galoppen ;D cp häst :) <3



sen på eftermidagen så hände det en lite olycka, men alla överlevde :) fick sen skjuts hem snällt! :D
sen drog jag efter ett tag till boxholm :D tåget var cp och stannade typ hela tiden och åkte i mes fart :D
väl framme i boxholm så gick jag hem till Elli :D <3 satt där ett tag sen åkte vi idare till mjöly vad ute och gick lite och satt vid datorn sen somnade vi ;P hah,
nu har vi precis ätit underbara Becon som jag har stekt haha! ^^ inte alls knaprigt :D

om en timme drar jag till stallet ung, blir då att mocka och rida och ikväll vet jag inte vad som händer sover i VÄDERSTAD iallafall :D hihi

pussss!

Vill ha sommar NU! -_-'
Blir en liten bild bomb för jag hatar snön!



sommar!





cattistrött




diavolo

Tenor

deavolo

golden

jj


söto

<3


















ne det får räcka för mig nu har jag nästan gjort ett blogg inlägg för två veckor ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0