Ridskolan i boxholm (y)

Idag gick jag upp 07.20 riktigt duktigt av mig :D gick då ner och gjorde omelett tänk vad morgon pigg jag vad?
sen gick jag till stallet och fodrade hästarna, var sen riktigt snäll och plockade ut alla lottens saker ifrån lastilen och la de på sina rätta platser ;) sen tog jag ut hästarna när de hade ätit klart :) började sen mocka. och tiv halv 2 tog jag in hästarna.

Åkte sen in till mjölby med lotten vi stannade på donken och jag köpte mat till mig och glass till mig och lotten hihi ;) gott :D

kl. 16.00 tog jag tåget till boxholm åkte sedan med camen till stallet i boxholm för skulle ha hand om finaste Show me! <3 mockade och gjorde påsar och allt och sedan red jag ut på en mysig skritttur med camen som hade jolly som nu står uppe i stallet i box :) och Elli och fille :)
jag hade då Fina underbara Show me :) snacka om att han har förändrats :)
han har blivit mycket finare! har fått ett underbart steg i traven, :)
Gillar han starkt asså! :) <3 fina bebisen växer och blir stor och fin! :) 



tittade sen ett tag på lektionerna :)
sen kom camens mamma och hämtade oss och jag tog 21.55 tåget till mjöly och nu ska jag typ sova :) upp tidigt i morgon :)

pusss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0