Mån-Tis-Ons

Heej :) visst är jag aktiv :D jo tack jag vet :D 

kommer här lite kort om veckan :)

 Måndagen:
Praktik, mockade tog ut/in hästar red ut på en underbar skogs tur över E4:an på Dion med nina och Chaplin :)
sjukt fina vägar och mysig sol :)
sen blev det att åka med lotten upp till ridhuset med Candy och Robban :) 
fick rida Candy och lotten red robban :)  Candy var dock inte så fin för tycker hon är himla svår, elelr har blivit det ;) red också i dressyr sadel faktiskt haha ;D

sen blev det tillbaka till stallet och tog in hästarna sen sdå gick jag hem :D

tisdag:
Praktik igen som valigt :) mockade och gjorde de vanliga stallsysslorna, lotten hjälpte till också :)
sen har jag sätt på en varm skoning :9 det var mycket cololt _:D hihi,  åkte senare på kvällen på sminkparty med Ida och Lisbeth och Bengt :) det var mycket roligt och intressant :) blev även lite köp också hihi :D

onsdag:
Idag har vi inte gjort så mkt elelr jo jag har mockat och gjort som vanligt och sen kom lotten och vi tog in hästarna och nu sitter vi här och är dfuktiga :d elelr ja jag är inte så duktig men lotten är och gör typ engelska  ;)
haha, vi ska snart gå ut och rida lite sen ikväll blir det hästhoppning på tv:n :)

POusss!



Ska kanske skaffa en nu header också eller ? ;)
elelr vad tycker ni :) docka gillar jag denna för det de två finaste i världen :) <3
saknar er mina puckon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0