hos elli :)<3

sitter hos elli just nu och vi ska snart till ida :)

igår blev det att gå ut och gå med hektor och lite myste med honom och massa :) sen åkte jag upp till jolly och tog han om honom :D sprang även med honom ;) hihi, duktigt tycker jag :)

idag så har jag latat mig sen hämtade lotten mig och vi åkkte till donken och sharpman ;) sen kelade jag ltie med hektor sen åkte jag till jolly och när jag kom hade elli varit jätte gullig och gjort kassar och mockat o ddet åt jolly :) sen blev det barbacka skritttur med elli och b-m :D
och nu ska vi som sagt till ida snart ;)

pussss!

 
bild ifrån ellis dator ;)

Kommentarer
Postat av: Yasmine

Var med och tävla om en länkning i dagens trailer eller dagens låt, dubbelt så stor chans att vinna en länkning om du är med i båda :) Mer info på bloggen :)

2011-03-13 @ 15:16:45
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0