Duktigt! :)

tycker jag börjar bli riktigt duktig på att blogga nu faktiskt hihi :)
gic ida upp 20 i 7, stekte då omelett :) haha duktigt av mig :) sen tog jag bussen 20 över 7 till väderstad.
fodrade hästarn tog ut dem och sen började jag mocka :D

vid 12 kom det en och hämtade Metalliq så nu är han hemma hos sig igen, kommer sakna den sötnosen lite faktiskt :( hoppas verkligen att han får det bra nu! en himla fin häst som kunde gå långt! <3

sen klippte jag björnen Pigall haha :D mycket snäll faktiskt dock blev han lite jobbig med bakbenen i slutet :S haha.
gjorde också i ordning candy för transportresa och packade in saker i transportet åt lotten ;D kunde tyvärr inte följa med idag på träningen för Pether.

åkte istället med 4 tåget till boxholm gick då till Camilla larsson <3 och hade det myys med Wii haha, jag är bäst på tennis ;p sen vid 5 så åkte vi upp till stallet, jag borstade jolly och hjälpte henne med burkarna och kassarna, sen red hon och elli ut och då mockade jag hos Show me! :) stod och mockade i över 40 min kändes det som haha, kunde stå mycket längre till, så himla kul att mocka i spån assa!!! :D det blir så fint :D
tog även bort lite pluttar i filles box. sen när camen och de kommit tillbaka så började jag att borsta på shogge manen :) han tappar sina vita/gråa hårstrån så man blev helt vit när man borstade honom hihi :D fina häästen! <3

id 20 i 9 så fick jag och camen skjuts hem till henne av ellis mamma :) vi åt då biff och potatis och sås riktigt gått måste jag säga!! :D juste har även ätit 5 negerbollar och typ en halv choklad kaka + donken haha, så nu kan ingen säga att jag inte äter. haha :)

juste jag är nu hemma kte hem med 22 tåget och väntar nu på att oth avsnitt 15 ska komma ut så man kan ladda hem det och se det innan man ska sova!!! :D


fina metalliq <3

Pusss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0