Dag 07 – Mina bästa vänner

Bästa vänner det är något man kan fundera länge på?
vem är ens bästa vänn och hur ska de vara
?

Jag kommer då inte sitta och skriva alla namn på vilka som är mina bästa vänner, för det finns så många och risken är att jag knaske glömmer någon och det vill jag verkligen inte för de vänner jag har de är Värkligen BÄST! så är det bara :) jag hoppas verkligen på att ni vet vilka ni är1 för det är ni som får mig att orka :)

Men en bra vänn för mig ska vara omtänksam, snäll så klart ;) Finnas där om man skulle vilja prata! aja ni är BÄST!<3


Men en av de bästa vännerna som jag verkligen säger allt till och delar
så mycket jag kan med är nog denna brud, fast du är inte som en bästa
vänn precis du är mer som en Syster för mig! Älskar dig! <3







Älskar DET












Fan vad jag saknar detta! <3


Men de här två är nog de som har betydit mest i mitt liv! <3 er har jag gått till om jag varit ledsen eller så
åå vad jag älkar er! <3 saknar dig Baliando!<3



Kommentarer
Postat av: Fanny Borg

gölleplöttan! <3

2011-03-07 @ 18:11:55
URL: http://nattstad.se/fannyborg
Postat av: michaela

oj vilken bild på mig då.

men du, jag saknar dig supermycket <3

2011-04-29 @ 23:18:50
URL: http://michaelacarlsward.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0