Dag 06 – Min dag

gick upp kl. 8.45 ung kunde inte sova längre -_-' gick då ner och tittade på tv:n sen gjorde jag omelätt ;) satte mig vid tv:n igen och slog på en inspelad film vi hade som var Herry potter och den vises sten hihi ;D riktigt bra faktiskt haha :D sen vid 12.00 så åt jag köttbullar och makaroner hoppade sedan in i ducshen och kl.2 var jag i stallet :) då halmade jag i alla boxar och fyllde på vatten och la in mat sen tog jag in hästarna vid 3 ung :) vid halv 4 kom mamma med fika och hon tittade på hektor :) vi gick sen ut och gick lite med honom. Gick en bit i spåret sen vände vi och gick tillbaka (: han var mycket snäll :)  när vi kom tillbaka till stallet tog jag in domeniq och zorro och tog ut robban :) sen fikade jag och mamma lite :)
hämtade sen in Pigall för att borsta honom lite och kela med honom :) <3
myshäst! älskar den pojken <3



sen longerade jag Nannoc :) han var jobbigt till en början men sen blev han mycket fin och svettig haha ;D fyllde sen på vatten hos alla hästar.
Sen gick jag in och kelade med hektor :) han var myket social lite jobbigt ibland men han är ju bara barnet (= <3
sen satt jag bara där utan att bry mig om honom och det gillade han inte lika mycket, gick runt muppade runt i mitt hår med mulen klev över mina ben och sen efter ett tag då han stått och tittat på mig så la han sig ner! :) hihi :D <3 han kanske gillar mig? :P  aja, gullig var han iallafall :D<3  sen sa jag hej då till hektor med en puss på mulen, då fodrade jag hästarna sen gick jag hem. När jag hon hem var maten klart så jag åt och tittade lite på tv:n och nu sitter jag här och har skrivit ett SÅÅÅÅÅÅ roligt inlägg om min dag haha :D <3
blir att sova snart ;) upp tidigt i morgon för att jobba :)
Puuussss!

Lite mer bilder ifrån dagen :)


Söta robban :)


Dion tittar ut :)


Fina retina!<3


robban muppar sig :)


Nannoc efter jag longerat :)

Nu kommer det bilder på finaste! <3









Detta får bli sista bilden på sigge som ligger inne hos zorro inte alls rädd, men hektor är han livrädd för haha xD




Kommentarer
Postat av: Morsan

Sigge verkar inte va rädd om livet heller,tycker att hovarna ser ut att vara väldigt nära..

2011-02-20 @ 21:40:36
Postat av: Sofie

Schysst design du har på din blogg. Har du gjort den själv? Riktigt snyggt i alla fall!

2011-07-11 @ 05:50:26
URL: http://gravidforsakring.net
Postat av: Jonna

Hej! Jag har själv tänkt att börja skriva här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

2011-07-13 @ 00:27:58
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0