Dag 02 – Något klantigt jag har gjort

Hmm, ja något klantigt jag har gjort, ja det var en bra fråga. men då tänker ni säkert så här hon har la jort hur många klantigasaker i sitt liv "för hon är ju blond" ja, visst jag är blond och jag är ju inte smart men just nu kommer jag inte på något klantigt? hjälp mig någån att komma på nått haha, kan la inte vara så svårt? sitter nu och tänker så det knakar :O men detta inlägg blir ju mesigt om jag inte kommer på något att skriva om?

asså jag är ju inte alltid så smart men kan ju dra lite Citat som jag har sagt ibland :P

Carro till camen : "jag är kissnödig kan jag får låna din telefon"

Carro: åh, lepsyl kan jag få låna? :D:D
Camen: okejj, visst.

Får lepsylet


Carro: Är det ibumetin?
Camen: ??? ;);) HAHA

okej det var la några korkade saker jag har gjort haha :)


Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0