Både bästa/sämsta dagen i mitt liv! <3

Idag så gick jag upp tidigt tog 6.40 bussen till väderstad där kl 7 :) fodrade då hästarna och gjorde i ordning Pigall och candy inför resan till skåne. tog ung 3,5 timme ner till skåne vi åkte lite efter 8 och kom fram halv 1 eller nått :)
vi var hos vet. barbro Olsson mycket duktig veterinär det är himla fint där också.

så började hon med att titta på pigall, var även med på en röntken, då gick lotten iväg och sandy fick skos :) varmskoning :)

sen det komiska på hela dagen :)<3 det kom i en shettis med sitt föl ( fast det var inga skettisar de är mindre hihi )
och jag tyckte den var skit söt och då säger hon som äger "jaa de är tillsalu" haha, vad händer inte då? jo efter lite om och men så sitter jag med Hektor inte ens 1 år en och hingst, sitter med han bak i sransporten enda hem till väderstad, rikgitt myys! han låter som en fågel när han gnäggar haha :)

han ska bli min lilla cirkus häst!!! :D <3
fina fina! <3
kommer nu lite bilder ifrån stället och på pigall och herkules :) <3


Pigall drågad innan röntgern


längst bort är röntgen sen olika rum :)



det första "rummet" där sprang man med hästarna när de gjorde böj prov och så sen det där "rummet" längre in var typ en longer volt och det var någon typ av sand där inne.


här är världens finaste och bästaste då! :)
Hektor! :D<3


Hektor <3 jag kan ju inte påstår att han är så tung iallafall xD haha


nu står han i sin box förhoppningsvis :)<3
tyvärr inte så bra bilder taget med mammas kamera ska försöka ta bättre i mrogon :)

Pussss!


Kommentarer
Postat av: Morsan

Haha,ja gullig..då vet jag vart du e nästa vecka dåå..ja får ta en sväng å kolla in han..:)

2011-02-16 @ 21:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0