Hos Lenas pollar :)!

Idag så följde jag med till Lenas stall o red myste mockade fyllde hö-påsar osv :) måste säga att det var mycket trevligt :) länge sen jag träffade denna brud så blev ganska mycket snack o så pratade om allt o inget om man säger så,
Vi skrittade ut en lång o härlig tur i skogen det var mörkt men gick super bra endå :) red applan :) söthästen länge sen jag red henne har suttit på henne en gång o skrittat lite det var typ för 4 år sen kanske? då var jag inte så duktig men det gick :) och lena red ziggan tror den heter så (=

Sen borstade vi o flätade manen på lenas fina 2,5 åring super snygg är han måste jag säga : snäll som vet inte vad oxå :) mycket kul :)
Nu har jag duschat o gör inte ett skit det är ju faktiskt jullov du ska man la göra nått? ;)

nu kommer det lite bilder  ha det bra :) puss

en liten bild på applan :) tyvärr så visar den inte hur vacker hon igentligen är :(




super fina Ziggan (eller vad han hette)





O nu till den sötaste av de alla :)<3


flätafläta fina manen så den blir ännu finare :)




ja så söta :)


får bli sista bilden nu då :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0