Fredag :)

Igår kväll så åkte jag till anders och vi hade lite mys o så på film o så :)
idag så gick jag upp vid 10 ung, åkte till stallet o mockade och gjorde det fint åt Avocado :) sen åkte jag hem och satt mig lite vid datorn o fixade lite, sedan bar det av mot ida Stark :) hon var i stallet och jag passade på att gå ut i hagen och ta kort på hästarna :)<3
blev la inte så fina kort men får duga :) söta var de iallafall :)

Nu har ida och jag nyss ätit och vi sitter hr vid kögsbordet och lena o idar fixar med något och jag skriver i min Fantastiska blogg :) haha!!
blir la att göra något snart hihi :D ''

sen ikv när jag åkt hem så ska jag till stallet och rida fina Avocado och antagligen Doria också :) sen får jag se vad som händer :)
en viss person är skylldig mig popcorn o filmkväll (a) hihi

puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0