Ojoj! :O inte alls aktiv? xD haha

men det har inte hänt så mkt, det roligaste är la att det har kommit en ifrån usa osm har tittat på ninas hästar, sen att jag har ridit cattis :)<3 barbacka haha :O trodde jag skulle dö? XD sen har jag sovit hos bästa ida stark som jag har saknat så jävla mycket :( <3 träffade lydia oxå ;) har varit i Granforsen på fest, sen har jag kommit på att jag Värkligen gillar Metalliq och Karat! :)<3 två som jag inte vill vara utan! :)

haha juste idag när jag red metalliq var han helt underbar (bortsätt ifrån höger galoppen?) så red ut lite på fältet och där stod det 5 st rådjur och han brydde sig inte, och en sådan där stor sak på gärdet bredvid men han brydde sig inte ? : underbar häst!! :)<3 haha, juste jag tror att han trampade på en hare oxå haah xD :O för vi travade lite och helt plötsligt for han iväg och jag hör ett tjur och ser en springande hare bakom oss haah ;) aja, juste sen trodde jag att rådjuren skulle attackera oss :O för de tittade på oss och typ började gå och då blev jag rädd : haha xD
aja, nu så ska jag hoppa in i duschen för jag fryser som fan! :O höhö, och i morgon blir det mocka/följa med på träning hihi :D <3
puss!!!

lOVE!<3

Kommentarer
Postat av: Morsan

Gullig bild :)

2010-09-21 @ 20:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0