Haha, sluta nu!

ojoj! det var länge sen jag sa? :D haha, aja, händer inte så mkt i min värld har tagit hand om Finaste Show med i två veckor och han har varit underbar :D <3 en 4:åring hur jävla snäll som hälst!! ? :D <3 hihi, visst lite pigg men det hör till :D juste tränade på han för nina och det gick super :D han var bääst!trodde först han skulle ha lite svårt för galoppen, spec. vänster men han gjorde precis vad jag bad han om :D älskar hästen! :)<3
sen i helgen har jag följt md lotten på hopptävling i ånesta ;) riktigt kul :D  sen har jag jort det vanliga i veckorna ;D

skolan är seeeg och tråkig, och vi ska gör ett reportage? xD haha,  aja, nu ska jag till väderstad och rida :)
puss!!

Älskar DET
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0