God dag :D

Först idag så var det skola, sovmorgon hihi :D<3 hade svenska B håller på med ett jävla reportage ;) sen blev det lunch skit gott ;D sen åkte vi till ånesta och hade praktiskt, tittade på hästens kropp och letade efter olika delar på hästen och så ;)
sen blev det tåget hem till lilla pissiga mjölby ;) var hemma en stund sen pkte jag till väderstad och red Metaliq :) red lite Dressur och han var riktigt fin idag faktiskt :D gick över lite bommar och han tyckte det var jobbigt att galoppera över dom lungt och fint för han ökade när bommen kom och tog mega skutt xD haha, aja, dktigt var han sen iallafall :)<3 sen skrittade jag chaplin :) pratade lite om i morgon medans Charlotte skrittade fram Candy ;) och Sigge och busken kan man få spader på ibland, de är inne på banan och busar som idioter, och hästarna blir lite rädda haah, aja ;)
sen hjälpte jag till att fylla hö påsar havre och lite saker för i morgon ska jag till norrköping på tävling ; tror det var Dm elelr nått hihi, kulkul :D  så blir att göra i ording hästar, ta kort och ha det kul :D hihi. vet inte hur dax jag kommer hem men tror det blir sent? ;)
åker halv 8 i morgon ;)
pusss!


Romeo II busar i hagen :)



Haha typ jätte söt hund :)


Gilar denna bild :) haha , sune trodde han var jätte duktig och kom tvåa, men så var det inte ;) det var robban som hade kommit 2:a ;)


Charlotte och Candy lakk (tror hon stavas så?)


Charlotte och Robban i 1.40 :)


ne nu får det vara nog med bilder för idag hihi, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0