Dm i Skogslotten dag 2 ;)

idag fick man lite sov morgon iallafall hihi :D vi åkte halv 9 och jag var i stallet kvart över 6 ch då fodrade jag sen så tog vu ut hästarna, och sen knoppade vi och gjorde i orning de hästarna som lotten skulle tävla sen pkte vi halv 9 :)
väl framme så tog vi det lungt hann äta frukost innan hon skulle rida idag haha ;) sen så fixade anna och Lotten ett lag med alexandra ;) skir nice ;) blev lite stressigt i 120 xd haha, för där red hon retina candy och sune, och sune och cany har samma träns och  det var inte så många emellan . men det gick bra ;) föst red hon sune, och Fan vad bra det gick!! :) Hon red jävligt bra och sune hoppade som en gud :) sen var det dax för candy :)  och hon rev tyvärr ett hinder tror jag, men super fin på alla andra hinder, verkligen SUPER fin! :)<3 sen innan omhoppningen så var det dax för unghästarna att hoppa banan, och den var riktigt svår, en 3 kombinaition (stavning?) och svåra svängar, tyvärr fick hon 12 fel, men hon  hoppar ju som en gud på lalla andra hinder, det var två räcken och sista hindret i 3 kombinaitionen hon rev tror jag. men hon var super fin annars! :) sen blev det om hoppning och dit kom hon med sune!! :) och in på banan och ut efter några sek, fyy fan den flygande köttbullen kan!! han var helt underbar och fan vad det gick!! :) haha, när hon kom i mål så hörde man bara alla skrek, och typ : fyy fan, taa den,ta den. helt ortoligt!! :) <3 hon vann ;) sund att hon inte hade sune i dm:et ;) Juste deras lag vann oxå : Aliansen mantorp / mjölby var namnet tror jag haha ;) de vann med 8 fel ;)

sen var det bara robbans tur :) hoppade jätte fint :) fast blev några pet i 130, men annars så var han super fin! och Grattis till de som vann, otroligt fina ritter :)

sen åkte vi hem glada och nöjda :) totalt 4 rossetter denna helg :) 3 blå/gula och en gul ;) när vi kom hem så mockade vi och strödde och gav hästarna met sen gick vi hem :)
när jag kom hem så satt jag mig här vid datorn lite och nu har jag varit ute och sprungit, :) skit skönt var det att komma ut och springa länge sen jag gjorde det :)
nu blir det käka sen sova, och i morgon är det praktik som gäller ;) sen blir det att lämna in mina jävla ridstövlar på sharpman, typiskt så gick dragkedjan sönder igår? :O ..


finaste Candy! <3

_
haha! långt inlägg såg jag .aja,
puss!!!



Kommentarer
Postat av: gissa tre gånger

tycker vi hade en jävla rulians på hästarna :) han i insläppet bara andas nu flickan de väntar på dig! haha samma träns och 121 imellan är helt otroligt att vi fick ihop det xD vi har det jävligt kul på tävligarna du :D haha tack för all hjälp!

2010-09-12 @ 22:02:48
Postat av: felstavarn

11 starter imellan menar jag (A)

2010-09-12 @ 22:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0