torsdag bara några timmar sen är det lov :)

skolan först och det var skapligt segt som det alltid är på Torsdagar! åå hatart!! aja :) vo håller på att skriva en Essä i svenskan och handlar om hjältar och det går la inte bra precis! ussch! sen håller vi på med Ekosystem på Naturkunskapen och det är ju oxså skapligt segt, men aja, pluggis som jag är ska jag nog fixat ;) haha :)

efter skolan åkte jag fort som fan hem :) och bytte om till ridkläder och åt lite flingor sen drog jag upp till stallet :)  där var lotten som vanligt :D jag red caprifol capri cappi aja hon har många namn xD haha ;) kärt barn har många namn eller hur är det? ;) 
men hon var iallafall jätte fin :) blev bara lite cp en gång då hon bara får damp och tvärstanar utan något händer hihi, gulig beebis :) annars var hon helt underbar :)
sen skrittade jag ut på dion i MÖRKRET! :O fyy fan! blev bara bländad av padockens lysen men sen blev det svart som fan! såg knappt vägen och vart jag skulle svänga haha, bra att man känner igen vägen iallafall ;)

Jag ver serriöst livrädd och trodde att någon skulle äta upp mig xD tur att dion är så himla snäll! en sådan häst skulle man ha som inte bryr sig om något! du är underbar! :)


dion och jag i sommaren 2010 :)
sen red jag honom lite på banan och då var han duktig, men väldigt stark, märker att det var länge sen jag red han ;) men aja, nu ska jag inte sitta här och skriva mer ? :O för klockan är snart 11 och jag måste duscha och sen sova ;) sovmorgon i morgon :D hihi,
sen blir det antagligen till stallet och rida.

puss älskar er!!

Fan vad jag saknar dig killen!
Det var en evighets sen du försvann
Ångrar så jävla mycker att jag inte
fick pussa din mjuka mule en gång till
Det skulle betyda så jävla mycket!
Vackrast finaste Baliando!<3 
Som bara jag älskade över allt annat!

typ första gångerna jag red dig!<3

Yumkana(stavning) på en julavslutning,
haha, jag ramlade av :)<3 fan vilka minnen!

Kommentarer
Postat av: Morsan

Ja,det va visst några år sedan ser jag :)

2010-10-29 @ 22:43:13
Postat av: Amanda

Gash va liten du va!!! jag har minsann inte varit så liten :D

2010-11-09 @ 18:12:43
URL: http://mandrakula.blogg.se/
Postat av: caroline

haha, xD jasså, det har du inte? ;)

2010-11-09 @ 20:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0