fredag! HÖSTLOV va fan!! :)<3

igår var det sista skola dagen innan höstlov :) så jävla nice :P
jag började mitt höstlov med att handla skor xD ;) blev 3 st ;) ett par höga typ stövlar, och ett par låga klck och sen ett par grottfolk skor elelr vad det nu är haha :D sen köpte jag två jeans tights (stavning) ;) sen fikade jag och pappa sen åkte vi hem :) när jag var hemma så cyklade jag till stalelt och red cappi :) <3 tränade lite på volt med bommar och hon var duktig :) <3 mycket avsaktningar och lydnad på henne ;) fin hääst! :) <3 sen pysslade jag om Lasse ;) <3 han är värdens mysigaste bus bebis! <3 han börjar bli riktigt fin nu oxå :) så jag ska kanske hänga på honnom i veckan :O ahah kommer gå skit bra :) aja, nu så ska jag inte skriva mer :)
puss!

Dagen efter lasse hade kommit, en riktig skit gris! :O


andra sidan (svårt att ta kort på han ville inte stå still xD)


haha, vi borstade och pysslade med honom och han tycket det var jätte mysigt :)


borstad och lite renare iallafall :)<3


bilder på hur han ser ut nu kommer nästa vecka :)
puss heej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0