<3

Har inte varit så aktiv på sistonde, men har inte haft tid och inge, orken heller!
har varit mycket på praktiken och det har varit kul :)
Känner nu att jag vill ha allt som förr :( boxholm och allt man kan inte åka dit längre känns det som :( för konstigt och ni två är inte där, ni har era egna ställen och det är underbart jag vet, men jag saknar uteritterna alla skratt mys i hagarna och korten vi tog, allt! kan man få uppleva något sådant igen tro? :(
Julafton 2009 den saknar jag Verkligen!! alla minnen allt!! åå jag blir galen!

Älskar dig min nallebjörn, saknar dig som tusan! :(<3


Minnen!<3 sista uteriten tillsammans <3


Som två plåster! <3


<3 LOVE <3



Kärlek till denna bild!
fan vad roligt vi hade!<3

Kommer saknar dig Romeo<3 du finns alltid i mitt hjärta! glömmer dig aldrig! <3


<3

Kommentarer
Postat av: Camilla

Sakna Boxholms ridklubb :( Alla minnen alltså <3

2010-10-09 @ 10:20:29
URL: http://camillalaarsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

camen: jaa elelr hur! :( sakna som fan!

2010-10-19 @ 19:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0