Torsdag och dag på travbanan i mantorp :)

Heej igen :)
idag så blev det att ta 7.28 tåget till mantorp för att vi skulle till mantorp trav :D
trodde faktiskt inte att det skulle vara så kul som det var hih :) när vi kom till stationen i mantorp så hämtade cissi upp oss :) och när vi kom fram till sraet så började vi gå igenom saker, sen gå mockade vi fyllde på vatten och gjorde hö kassar åt hästarna, sen så gick vi ut och hämtade lite hästar ;) hih, jag fick bääste nougat :D hih  <3

Lottas Nougat hihi ;D


sen så blev det att borst,sela och ut och köra med de små ponnysarna i skogen hih, kul men lite läskigt i början ;Dsen så efter vi hade kört de små hästarna så blev det att göra i ordning dem och ställa in dem  hhöö sen så åt vi lunch :)

Längst bak: Carro &nougat, Alvina&ponny, Camen&Manda, Elle&maria&?


När vi hade ätit så gick vi till Citty gross hihi ;D och på vägen dit så träffade vi kicki och Bm ;) för att det var på ATG kliniken med baggis ;) pratade lite med dem sen så blev det att forstätta gå till citty gross/travshopen ;)
 
höhö :D ;)



sen efter lunch så hade vi lite genomgång om tävlingssaker ;) haha jaa det ar lite komiskt ;)
sen så skulle vi köra de stora hästarna på den riktiga banan ;) ihih, coolt säger jag bara! Shhhit vilken jävlA känsla det är skit gryymt hihi :) först så körde vi två varv lungt typ, sen fyp lite fort på sluten haha ;D kul :D
och jag fick bajs på mig haha ;D aja, nu så blir det att åka till stallet i boxholm och ha teori hiih :) <3
Puss!

elle i första vagnen med maria och hästen ville?
camen och cissi vagnen bakom och hästen:  något? ?



Lngst bak: jag och maria och Ville? sen Alvina och cissi och deras häst något?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0