tisdag

Idag så var det tråk skolan.. :( uscch! .. blää.. höhö, men ajj ;D det gick gå endå,, hatar skolan vill ha sommarlov!! :) <3<3
åkte sen direkt till stallet klarade grönt kort saken hihi ;D
sen så blev det att rida lektion på finaste karat hihi :) han vR BÄÄST!! :) <33 saknat den plutten ..

Villa att du ska komma tillbaka ! känns konsigt när du inte finns i min närhet, ingen att hälsa på i stallet längre! :( Snyyft.. :( Älskade dig verkligen! <3<3 kommer aldrig älska någon så mycket som jag älksde dig.

Nationella prov i matte i morgon? :O fyy faan! blää
pussheej!

För  att jag saknar min bebis som har åkt på bete! :(
(kom hem nu = kom tillbacka)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0