soova!

När jag kom till stallet så tog elle ut och longerade karat. han visade idag inget på vänster :O ? det gjorde han igår, men aja, jag tog in han och kylde hoven/kotan i 20 min, sen så efter lektionerna så skulle sus böja och känna om det var någon vrickning men det var det inte. sen  när hon tog med visitertången (stavinng?) så började hon i höger fram, och visst han ryckte till hela tiden, så svåt och känna vart han hade ont, så hon tästade på det fram benet som han inte visade någon hälta i och när hon klämde med tången då så visade han mer en vad han hade gjort med andra hoven, så han hade nog lite ont där.. :( snyyft..

Shogge är tokig ;) (mörk bild)


sen så blev det att göra stallet med camen och elle. mockat och soppat hade jag och elle gjort innan camen kom ;) men sen när camen hade kommit och när klockan blev 19.00 så började vi att fodra kvälls burkarna och kvälls höt. till ridskolehästarna och privat stallet.  tittade sen lite på nina-Fox träningarna sen så fick jag skjuts av henne hem :)

Phelini(stavning?)
 is busig in the hage ;) (dålig bild)


bus i hagen ^^


och nu så ska jag typ soova hihi :)
puss!

                                                                                                     Min fina prins är borta! :( <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0