Söndag dressyr tävling ^^

Idag så var det Dressyr tävling i box ^^
Stod i kiosken typ hela dagen, med först Annika sen så kom Nathalie och lite annat folk och hjälpte till hihi, :) <3 sen så blev det uteritt över vägen med camen och elle ;) vi skulle rida den lilla rundan, och när vi skulle rida hem så trampade karat på någon sten eller nått och han kanske har fått en hovböld! :(<3 han är öm i hovarna inte bra,inte bra!! .. så fick gå hem med karat från typ löningen så det blev typ bara skritt för oss idag ;) vi hade typ bara tagit någon galopp och lite trav innan han fick ont.. sen när vi kom till stallet så kylde jag karats hov i 20 min ung höhö, sen så borstade jag han och stälde in han i sin box,och sen så åkte jag hem ^^ nu sitter jag här och tråååkar hih, har precis ätit och ska snart hoppa in i Duschen :) sen blir det sängen och soova höhö ska försöka at sova i 8 timmar inatt iallafall ;)  hihi puss heej!   

Jag har alltid otur med hästarna jag rider!! :O
Allt blir bara fel hela tiden, fattar inte vad
jag har gjort för att förtjäna detta!! :(





Saknar fan min underaraste bästa vän ! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0