Måndag ledig hihi <3

höhö, idag så var vi lediga för att våran lärare är hemma och tar hand om hennes sjuka barn..
så idag så vaknade jag först vid 7 men somnade om till typ 10 ;D höhö då gick jag upp satt mig vid datorn och typ kollade runt lite försökte göra en film på älsklingen men det typ funkade inte och spara :O .. så jag blev sur/ledsen haha

aja, åkte sen till stallet klockan 3 typ, tomt i stallet.. :( <3 saknar dig killen!
sen frågade kicki mig om jag ville rida Show me och det ville jag hihi :) <3
red ut och det gick la så där xD haha, han är snäll och pigg.. :O för pigg haha ;D men aja, det gick,
bytte galopp gjorde han oxå ;) gullegrisen är duktig, aha, jobbigt när han blir så pigg och bara springer inte bra men han lugnade typ ner sig när man sa åt han att ta det lungt så han lyssnar rät så bra hihi,

efter jag ridit så tittade vi lite på nina träningarna ^^:D sen så fodrade vi kraften och tittade sen på ida och elli när de red sennär de ridit klart så fodrade vi resten hihi ;)

och nu så är jag hemma och ska la snart sova? eller ? aja det är sådant som märks..
kommer kanske lite bilder nu om ni har tur.. 

 Miss you! <3


R.I.P :( <3


älskligen <3 R.I.P


Jag och Shogge <3
(bild från idag)


konstig häst
(bild från idag)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0