Lördag snart sommar hihi :)<3

Blev stallet vid 10 idag ;) jag och elle började att mocka åt baggis och göra kassarna och burkarna åt henne när i kom sen så hjäpte vi att leda hästar på mulle.. haha, kul kul :)♥ (fast lite jobbigt) sen så blev det att gå och ta lite kort på hästarna i hagen hih ,sen ville jag och elle åka till Sharpman ör att köpa flugmedel så mamm...a hämtade oss i stallet hiih, köpte flugmedel, hästsalva och häst godis (a) sen tillbaka i stallet så blev det uteritt med bästa elle och ida! ♥ red över 32:an och idag hade vi iallafall tur med vädret haha ;)sen på kvällen vidare till nathalie med folk!
puss!

Det är tur att jag har dig killen! <3 massa kjjjamar :)



Gusten och jag! <3 älskar den guliga hästen!



Trisse hihi <3


Det fick bli sista bilden för r så jävla trött och ska upp kl 9 i morgon, dressyr tävling i stallet hihi ;)
puss igen! <3  

Saknar finaste baloo :(<3


Älskar baloo! :) <3bild av jeffe




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0