Lördag/ heldag i stallet! <3

Dagen: gick upp vid halv 6 och åkte till stallet för hade stalljouren hihi, kulkul :) så idag så har man gjort stallsysslor, Tagit kort på hästarna i hagen sen ridit ut hihi :) och fikat har jag gjort med elle efter vi hade ridit ut :) 
Elle och jag red över vägen :) <3 riktigt varmt och härligt, elle hade Baggis och jag Karat hihi :) det var kul och hästarna tyckte det var super kul :) <3 carro: en ORRRM!! Elle: vart va? hjälp!! :O (skriker) carro: du rider NÄSTAN ÖVER DEN AKTTAA! . haha fan vad kul, juste det var varmt så vi tog av oss tröjjorna och när vi skulle hämta dem så trodde vi att de var borta XD men det var de inte haha ;) kul uteritt hihi :) <3 hahahahah  :) kul dag, sen efter vi ridit så tog vi våran fika då hihi ;) och Cp katten var typ konstig xD haha, jag gav han en gulle, och han typ rullade över denl och han dreglade som en igiot xD haha vi hött på att skratta ihjäl oss xD haha, blää xD haha, ;) aja, kul dag (ingen) hihi :) måste göras om!! :) hihi nu så har jag kommmit hem och har duschat och blir att ta och åka till ida nu för ska sova hos henne för i morgon så är det dressyr tävling hihi :)
Puss!
Bilder:
Sööta jolly! <3
Manne in the luften höhö ;)
Ulvang tyckte vi var farliga Xd haha, och det här blir sista bilden ! puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0