långritt med bästa <3

Åkte till stallet vid halv 4 ung :) hämtade elle och camen på vägen dit hihi ;) när vi kom till stallet så började vi att borsta på hästarna :) hihi, vi red sen en sväng över 32:an :D kuull!! :) ihih, vi tog lilla rundan med mycket skritt och prat men oxå galopp och lite trav ihih :D kul väldigt kul xD haha, och på vägen tillbaka, så töntar jag min och säger : bää till alla fåren sen så säger camen helt plötsligt : bil 8 jag trodde hon sa bäää)  och då säger jag: bäää, så säger camen : bill(fast så det låter bääit xD) och jag ba: bääää. och då sa camen: men hallå det kommer en bil, och jag trodde jag skulle dö av garv jag fattade ju inte att det var det ho nmenade haha ;D jaja, ingen av oss är normala hih :D
aja, sen så blev det lite roligt igen haha, "vill ni komma på efterfest sen eller?" "vi går i samma klass" hahahaahah!! haha, jaa vi ska kanske inte gå inte på detaljer men kul var det iallafall, trodde jag skulle dö xD haha ..
sen hemma i stallet igen efter ung 2 timmar så var jag trött, + minaandra bästa kompisar oxå tror jag hihi ;D kul uteritt ihih :D <3
bilder kommer:

Innan uteritten


jolly och karats <3


camen&jolly nere vid vattnet :)
doppa hela huvudet är nästa?


jag vågade inte gå ner dit så red lite dressyr på gräset där uppe xD haha


Tärnmin tyckte det var läskigt ;)


går hem sista biten efter uteritten ;)<3


det här får bli sita bilden hiih :)
<3 älskar dig det är du som gör min dag så  bra nu <3



Puss!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Haha, fan vad kul det var xD Haha ;)

2010-05-20 @ 15:18:27
URL: http://camillalaarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0